luni, 9 august 2010

Viata de CAC*T

Aceasta postare reprezinta niste povesti ai unor oameni care au o viata de cac*t mai mult sau mai putin trista. ( sexuala, sociala, de familie si de cele mai mult sau mai putin intalnite.)


Adaugat de Silviu: Sunt intr-o tara straina (nu conteaza care) si viata aici se spune ca ar fi mai buna decat in tara. Sunt de ceva vreme, prietenii mei sunt in tara. Aici oamenii vin si pleaca pentru ca asa e viata in mediul asta academic. Cu familia nu pot spune ca ma inteleg grozav, nimeni nu ma mai intreaba de vorba de luni bune,nici macar fratele meu care lucreaza si are acces non-stop la mijloace de comunicare. Se pare ca vine o varsta cand ramai singur, toti ceilalti mergand pe caile lor: familie, prietena, job-uri. Viata nu merita traita doar de dragul unui loc de munca: pierzi prieteni apropiati, prietena, etc.. Se pare ca distanta distruge. Unde sa mai pui ca am si muncit si sacrificat mult sa ajung aici. Pe cont prorpiu, familia fiind, sa zicem, cu probleme (parinti divortati dupa ce am plecat din tara, pensionati, fratele meu fugind de acasa din cauza certurilor si a tatalui meu care se imbata zilnic). Mama acum este in depresie. Cand am vizitat-o ultima oara, ajunsese la spital pentru ca nu mancase 2 saptamani decat paine si salata. Nu pot spune ca-mi iubesc parintii: ne-au facut viata mea si a fratelui meu un calvar, fratele meu neavand copilarie, afara de momentele in care reuseam sa-i fiu cat de cat aproape si sa-i fac pe parinti sa inteleaga ca un copil nu trebuie doar sa invete fara rost. Nu pot spune ca eu am scapat de acest tratament "corect!". Dar nu vreau ca si el sa fie nefericit. Asta e viata, insa e greu sa tot muncesti fara rost, mereu sa fii cu gandul la ziua de maine in timp ce azi esti si singur, si lipsit de energie sa te mai bucuri de ceva. Nu faceti ca mine pt. ca nu merita! Aveti grija de familiile, prietenii si persoanele iubite pentru ca, in fond, de asta aveti nevoie pentru a putea accede catre "acel mai bine" din "scopul vietii".





Adaugat de lifesgood: Este ora 22.20. Peste putin timp o sa implinesc 17 ani. La Multi Ani nu? Da, deja am fost anuntat ce cadou am primit de la tata (parinti divortati): un frate/sora vitrega peste 4 luni. De ziua mea am rupt relatia definitiv cu tata si familia lui pt ca mi-au ascuns faptul. Culmea, au aflat vecinii inaintea mea.

O zi relativ buna si voua.



Adaugat de tavi: Sa ai 20 de ani , si sa nu te angajezi ca iei un salariu de cacat , asta in timp ce vezi cum pleaca colegi/prieteni in SUA si scot 1500 de dolari lunar .

Adaugat de Marius: Viata de ca*at?

Cum sa nu?

Cand stai si inveti ca prostul la medicina un an de zile, te zbati pe branci, nopti nedormite, drogat cu cofeina si ajungi intr-un final in primii 10 din an, meriti bursa si ministerul invatamantului se decide sa taie bursele cu 15% si ... sa le impoziteze



Adaugat de Exor: Da o viata de tot plansul..... sa fiu acceptat la doua facultati in UK si sa nu pot merge pentru ca nu am bani.



Adaugat de Andrei1234lBucuresti: Am 22 de ani si am o vdc pentru ca muncesc de dimineata pana seara ca sa am bani sa ii fac toate placerile prietenei mele , haine , cadouri , concedii , etc. Intr-o zi am sunat-o si nu imi raspundea si am intrat la banuieli. Am inceput sa am dubii de faptul ca imi este loiala asadar am inceput sa acord mai multa atentie acestui subiect. Intr-o zi am descoperit ca am dreptate (nu conteaza cum ) si am intrebat-o , ea a recunoscut dar a spus ca a facut-o doar pt sex deoarece vroia ceva nou.

Asadar uite cum s-au dus 4 ani si o dragoste din copilarie pe apa sambetei pentru o partida de sex.

Acum regreta si vrea sa ne impacam , dar eu nu pot sa ma impac cu ea deoarece nu mai am incredere in ea.



Adaugat de rejected: acum un an am aflat ca mama mai are doi copii dintr-o casatorie anterioara.
a decis sa venim in tara ca isi doreste mult sa reia legatura cu cei doi copii ai ei.
am incercat sa imi cunosc fratii vitregi dar nu am avut prea mult noroc cu ei: baiatul (cel mai mare) nici macar nu vrea sa auda de noi/mine, iar sora mea ma tine cu diplomatie la o distanta kilometrica.
nu am pretentia sa ma iubeasca sau sa fiu primita in viata lor (in special a ei) ca si o veche si apropiata cunostinta, ci doar sa imi acorde sansa de a-i cunoaste.
chiar nu cred ca am vreo vina ca mama i-a parasit pe ei dar pe mine si fratele meu nu.
din cate am inteles sora mea este o persoana la fel de frumoasa in interior cum este si in exterior. toata lumea mi-o descrie ca fiind o fiinta angelica, sensibila si incatatoare, extraordinar de calda si primitoare dar nu inteleg de ce ma respinge asa.
nu pot sa spun ca s-a purtat urat cu mine, sau ca m-a bruscat in vreun fel, ci doar ma trateaza cu o raceala inforatoare. cand ma priveste simt ca privirea ei trece prin mine si ma simt ca si cum simpla mea prezenta o jigneste. cand ne intalnim (intamplator,ca mereu ma refuza cand incerc sa stabilesc o intalnire cu ea) mereu e pe fuga: ba trebuie sa ajunga la antrenament, ba este ocupata, ba se intalneste cu cineva... mereu are ceva mai bun de facut.
tot ce-mi doresc este sa devenim prietene, sa stiu ca pot conta pe ea si sa am si eu alaturi o persoana asa interesanta si minunata cum este ea deoarece am nevoie de cineva care sa ma sprijine cat stau in orasul asta cretin.



Adaugat de Mihaela: O viata de ca*at este sa inveti degeaba 4 ani de liceu, sa iti planuiesti totul dinainte, facultatea unde mergi si ce faci si ai tai sa iti spuna ca nu te lasa pentru ca nu sunt siguri ca te pot intretine. tu incerci sa le explici ca o sa iti cauti de lucru si ca o sa te ajute si fratele tau cu bani, care urmeaza sa se angajeze, dar ei sa nu te asculte. VDC este sa te oblige sa ramai intr-un oras de kkt si sa faci o facultate de kkt. iti faci tot felul de planuri ca sa afli cu cateva zile inainte de inceperea inscrierilor la facultate, ca ai tai nu vor sa te lase cu niciun chip sa pleci din oras. VDC e sa iti ratezi viitorul din cauza unor tampenii. iti vine sa urli cand vezi ca toti prietenii tai pleaca unde vor si tu esti fortat sa mai induri 3-4 ani in acelasi oras fara speranta si sa faci o facultate doar ca sa fie facuta. VDC fara viitor.





Va multumesc ca a-ti citit povestile unor oameni...........In concluzie pretuiti tot ce aveti.O zi buna. O viata buna pentru ca e scurta si nu se stie unde daca dupa moarte va fi bine.......sincer cred ca dupa moarte devi inexistent sau cine stie poate Dumnezeu exista si lumea va fi mai buna. Inca odata va multumesc si faceti fapte bune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu