sâmbătă, 7 august 2010

Bahoi de la Constanta este bogat? Este primul tigan destept?

Este primul tigan cu adevarat ``destept``din cati am cunoscut si am vazut eu. Pe Bahoi prima data l-am vazut la ``Happy Hour`` de pe ProTV dupa care am vazut o serie de video-clipuri cu el pe youtube.  Am intrat pe channelul lui de pe youtube: www.youtube.com/alexenl si am vazut ca stie engleza la perfectiune, cumpara jocuri de PlayStation 3 originale ( un joc costa intre 100-300 lei noi si nu oricine isi permite ), sta la hoteluri din tari straine si din video-clipurile pe care le-a postat am observat ca a vizitat cel putin doua tari straine. Are un  canal TV online:  www.livestream.com/Bahoitv si acolo intra el din cand in cand si injura lumea in gluma , comunica cu ei, face rime ( free style , canta , se da in spectacol) si din asta face cam 300-700 de euro din reclamele pe care le are pe acel canal ( cel putin asta mi-a spus pe yahoo mess.)  Se pare ca am trait sa o vad si pe asta cum un tigan de la tara stie limbi straine, apare la tv si isi traieste viata ``cu adevarat``. R3SPECT din acest punct de vedere dar pentru ca injura , in unele momente a spus ca fura .....sa zicem ca glumea si a mai spus ceva de cum sa faci smecherii cu carduri VISA daca ma intelegeti ce vreau sa spun. Daca doriti sa vedeti videouri cu el vizitati channelul de pe youtube specificat mai sus sau scrieti pe youtube ``Bahoi de la Constanta``.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu